Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 3 № 2 (2020)
Том 3 № 2 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.2.2020
Опубліковано:
2020-12-28
Весь випуск
PDF
СТАЛИЙ РОЗВИТОК Й АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СФЕРИ ТУРИЗМУ TA РЕКРЕАЦІЇ
Туристичний кластер як інструмент розвитку конкурентного ринку туристичних послуг України
Khrystyna Pletsan, Snizhana Sakharchuk
144-152
PDF (English)
Особливості формування та забезпечення успішної репутації фахівців туристичного бізнесу в Україні
Alla Havryliuk, Yuliia Kyselova
153-165
PDF
Маркетингова політика як ключовий інструмент формування діяльності підприємств сфери туристичного бізнесу (на прикладі туристичної фірми «Супутник»)
Hanna Voroshylova, Yuliia Rokytko
166-174
PDF
ТУРИСТИЧНО-РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДЕСТИНАЦІЙ
Географія і сучасний стан апітуризму в Україні та Словенії
Mariana Senkiv, Myroslava Haba, Anastasiia Shevchuk
175-184
PDF
Термальні води Закарпаття як складова туристичного продукту (на прикладі турів компанії «Відвідай»)
Olha Tsymbala
185-195
PDF
ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС ТА ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ТУРИЗМІ
Туристичний бізнес під час пандемії COVID-19: світовий та український досвід
Ihor Smyrnov, Olha Liubitseva
196-208
PDF
Проблеми впливу форс-мажорних обставин на індустрію гостинності (на прикладі пандемії COVID-19)
Viktor Zinchenko, Yevheniia Dubchak
209-218
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Ключові слова