Особливості формування та забезпечення успішної репутації фахівців туристичного бізнесу в Україні
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.2.2020.221273Ключові слова:
фахівець-туризмознавець, успішна репутація фахівця, імідж, кадровий ресурс, конкурентоздатність, бренд-менеджер, репутаційний менеджмент, організаційна культура, ефективне управління, індустрія туризмуАнотація
У статті проаналізовано теоретичні основи й особливості формування успішної репутації фахівця-туризмознавця; виокремлено методологічний підхід до формування успішної репутації в туристичному бізнесі в Україні; розглянуто та проаналізовано основні стратегії управління діловою репутацією фахівця-туризмознавця; обґрунтовано висновок про те, що успішну репутацію фахівців туристичного бізнесу України потрібно розглядати як стратегічний інструмент; запропоновано ефективні інструменти формування та розвитку успішної репутації фахівців-туризмознавців.
Посилання
Amstrong, M. (2014). Praktika upravleniya chelovecheskimi resursami [ Human Resource Management Practice]. Piter [in Russian].
Bikbaeva, E. V. (2017). Imidzh i ego formirovanie [Image and its formation]. Almanakh sovremennoi nauki obrazovaniya, 9, 40–45 [in Russian].
Busel, V. T. (Comp.) (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy (z dodatkamy i dopovnenniamy) [Large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language (with appendices and additions)]. Perun [in Ukrainian].
Cabinet of Ministers of Ukraine. (2017). Pro skhvalennia Stratehii rozvytku turyzmu ta kurortiv na period do 2026 [On approval of the Strategy for the development of tourism and resorts for the period up to 2026]. Order of March 16, 2017, № 1681-r. https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249826501 [in Ukrainian].
Chaika, H. L. (2005). Kultura dilovoho spilkuvannia menedzhera [ The culture of business communication manager]. Znannia [in Ukrainian].
Derkach, O. H. (2020). Chynnyky formuvannia imidzhu menedzhera na riznykh rivniakh upravlinnia [Factors shaping the image of the manager at different levels of government]. In Suchasni tekhnolohii menedzhmentu, informatsiine, finansove ta oblikove zabezpechennia rozvytku ekonomiky v umovakh Yevrointehratsii [Modern management technologies, information, financial and accounting support of economic development in the context of European integration], All-Ukrainian scientific-practical Internet conference, Cherkasy, April 16–17, 2020 (pp. 259–262). Skhidnoievropeiskyi universytet ekonomiky i menedzhmentu [in Ukrainian].
Havryliuk, A. M. (2020). Derzhavna polityka u sferi turyzmu v Ukraini: sotsiohumanitarnyi vymir [State policy in the field of tourism in Ukraine: socio-humanitarian dimension] [Monograph]. Vydavnytstvo Lira-K [in Ukrainian].
Ivanova, I. V. (2006). Profesionalizatsiia menedzhmentu [ Professionalization of management] [Monograph]. Kyiv National University of Trade and Economics [in Ukrainian].
Kobchenko, A. A. (2020). Imidzh yak instrument formuvannia konkurentnoi stratehii turystychnoho pidpryiemstva [ Image as a tool for forming a competitive strategy of a tourist enterprise]. Naukovyi ohliad, 2(29), 28–34 [in Ukrainian].
Kotler, F. (2006). Marketing-menedzhment [Marketing management]. Piter [in Russian].
Levchenko, V. V. (2014). Sekrety uspekha i uspeshnosti sovremennogo cheloveka [Secrets of the success and success of a modern person] [Monograph]. FLINTA [in Russian].
Pletsan, Kh. V. (2018). Development of signals of success of careers of the factor socio-cultural sphere. Public management, 3(13), 157–171 [in English].
Poplavskyi, M., Tymoshyk, M., Harachkovska, O., Kochubei, L., & Sytnyk O. (Eds.). (2020). Imidzh i reputatsiia: suchasni tendentsii i vyklyky [ Image and reputation: current trends and challenges]. International scientific-practical conference, Kyiv, March 20–21, 2020. Vydavnychyi tsentr KNUKiM [in Ukrainian].
Skibitska, L. I. (2010). Orhanizatsiia pratsi menedzhera [ Organization of the manager's work]. Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
Yakokka, L. (2013). Kar'era menedzhera [Manager career]. Progress [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Alla Havryliuk, Yuliia Kyselova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.