Особливості формування та забезпечення успішної репутації фахівців туристичного бізнесу в Україні

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.2.2020.221273

Ключові слова:

фахівець-туризмознавець, успішна репутація фахівця, імідж, кадровий ресурс, конкурентоздатність, бренд-менеджер, репутаційний менеджмент, організаційна культура, ефективне управління, індустрія туризму

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні основи й особливості формування успішної репутації фахівця-туризмознавця; виокремлено методологічний підхід до формування успішної репутації в туристичному бізнесі в Україні; розглянуто та проаналізовано основні стратегії управління діловою репутацією фахівця-туризмознавця; обґрунтовано висновок про те, що успішну репутацію фахівців туристичного бізнесу України потрібно розглядати як стратегічний інструмент; запропоновано ефективні інструменти формування та розвитку успішної репутації фахівців-туризмознавців.

Біографії авторів

Alla Havryliuk, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат наук з державного управління, доцент

Yuliia Kyselova, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант

Посилання

Amstrong, M. (2014). Praktika upravleniya chelovecheskimi resursami [ Human Resource Management Practice]. Piter [in Russian].

Bikbaeva, E. V. (2017). Imidzh i ego formirovanie [Image and its formation]. Almanakh sovremennoi nauki obrazovaniya, 9, 40–45 [in Russian].

Busel, V. T. (Comp.) (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy (z dodatkamy i dopovnenniamy) [Large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language (with appendices and additions)]. Perun [in Ukrainian].

Cabinet of Ministers of Ukraine. (2017). Pro skhvalennia Stratehii rozvytku turyzmu ta kurortiv na period do 2026 [On approval of the Strategy for the development of tourism and resorts for the period up to 2026]. Order of March 16, 2017, № 1681-r. https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249826501 [in Ukrainian].

Chaika, H. L. (2005). Kultura dilovoho spilkuvannia menedzhera [ The culture of business communication manager]. Znannia [in Ukrainian].

Derkach, O. H. (2020). Chynnyky formuvannia imidzhu menedzhera na riznykh rivniakh upravlinnia [Factors shaping the image of the manager at different levels of government]. In Suchasni tekhnolohii menedzhmentu, informatsiine, finansove ta oblikove zabezpechennia rozvytku ekonomiky v umovakh Yevrointehratsii [Modern management technologies, information, financial and accounting support of economic development in the context of European integration], All-Ukrainian scientific-practical Internet conference, Cherkasy, April 16–17, 2020 (pp. 259–262). Skhidnoievropeiskyi universytet ekonomiky i menedzhmentu [in Ukrainian].

Havryliuk, A. M. (2020). Derzhavna polityka u sferi turyzmu v Ukraini: sotsiohumanitarnyi vymir [State policy in the field of tourism in Ukraine: socio-humanitarian dimension] [Monograph]. Vydavnytstvo Lira-K [in Ukrainian].

Ivanova, I. V. (2006). Profesionalizatsiia menedzhmentu [ Professionalization of management] [Monograph]. Kyiv National University of Trade and Economics [in Ukrainian].

Kobchenko, A. A. (2020). Imidzh yak instrument formuvannia konkurentnoi stratehii turystychnoho pidpryiemstva [ Image as a tool for forming a competitive strategy of a tourist enterprise]. Naukovyi ohliad, 2(29), 28–34 [in Ukrainian].

Kotler, F. (2006). Marketing-menedzhment [Marketing management]. Piter [in Russian].

Levchenko, V. V. (2014). Sekrety uspekha i uspeshnosti sovremennogo cheloveka [Secrets of the success and success of a modern person] [Monograph]. FLINTA [in Russian].

Pletsan, Kh. V. (2018). Development of signals of success of careers of the factor socio-cultural sphere. Public management, 3(13), 157–171 [in English].

Poplavskyi, M., Tymoshyk, M., Harachkovska, O., Kochubei, L., & Sytnyk O. (Eds.). (2020). Imidzh i reputatsiia: suchasni tendentsii i vyklyky [ Image and reputation: current trends and challenges]. International scientific-practical conference, Kyiv, March 20–21, 2020. Vydavnychyi tsentr KNUKiM [in Ukrainian].

Skibitska, L. I. (2010). Orhanizatsiia pratsi menedzhera [ Organization of the manager's work]. Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].

Yakokka, L. (2013). Kar'era menedzhera [Manager career]. Progress [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-28

Як цитувати

Havryliuk, A., & Kyselova, Y. (2020). Особливості формування та забезпечення успішної репутації фахівців туристичного бізнесу в Україні. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм, 3(2), 153–165. https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.2.2020.221273

Номер

Розділ

СТАЛИЙ РОЗВИТОК Й АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СФЕРИ ТУРИЗМУ TA РЕКРЕАЦІЇ