Маркетингова політика як ключовий інструмент формування діяльності підприємств сфери туристичного бізнесу (на прикладі туристичної фірми «Супутник»)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.2.2020.221275

Ключові слова:

маркетинг, маркетингова політика, туризм, сфера гостинності, споживачі, потреби, сфера послуг

Анотація

Однією з основних причин стрімкого розвитку туризму є орієнтація економік значної частини країн світу на індустрію туризму, що можна пояснити його важливою роллю в економічному зростанні держав. Однак зовнішні чинники, такі як пандемія вірусу COVID-19, природні катаклізми в певних регіонах, війни та техногенні катастрофи, безпосередньо впливають на динаміку сфери гостинності та туризму в негативному аспекті. Саме завдяки маркетинговій діяльності та використанню інструментів маркетингового комплексу підприємства можуть уникати негативних наслідків і продовжувати здійснювати свою діяльність, стримуючи наслідки форс-мажорних обставин. Цим і обумовлюється актуальність обраної теми дослідження.

Біографії авторів

Hanna Voroshylova, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат економічних наук, доцент

Yuliia Rokytko, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант

Посилання

Boshota, N. V. (2018). Tendentsii rozvytku pidpryiemstv hotelnoho hospodarstva [Trends in the development of hotel enterprises]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo, 3(102), 66–72. http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2018/3_2018/12.pdf [in Ukrainian].

Haltsova, O. L. (Ed.). (2019). Instytutsionalna transformatsiia rozvytku ekonomiky Ukrainy [Institutional transformation of Ukraine's economic development] [Monograph]. Vydavnychyi dim "Helvetyka" [in Ukrainian].

State Statistics Committee of Ukraine. (2016). Statystychnyi shchorichnyk Ukrainy za 2016 rik [Statistical Yearbook of Ukraine for 2016]. http://www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].

Mykhailichenko, H. I. (2013). Udoskonalennia tekhnolohii stvorennia turystychnoho produktu [Improving the technology of creating a tourist product]. Visnyk KDTEU, 2, 41–50 [in Ukrainian].

Semenov, A. H. (Ed.). (2020). Finansovi vazheli sotsialno-ekonomichnoho mekhanizmu vzaiemodii subiektiv hospodariuvannia riznykh typiv ta sfer diialnosti [Financial levers of the socioeconomic mechanism of interaction of economic entities of different types and spheres of activity], Proceedings of the round table (Zaporozhye, June 12, 2020). Klasychnyi pryvatnyi universytet [in Ukrainian].

Stan ta shliakhy rozvytku hotelnoi haluzi v Ukraini [The state and ways of development of the hotel industry in Ukraine]. (2012). http://www.ukraine2012.gov.ua/publication/analytic/articles/228.html [in Ukrainian].

Strachkova, N. V. (2005). Etapy i mekhanizm otcenki konkurentosposobnosti regionalnykh rynkov rekreatcionnykh uslug [Stages and mechanism for assessing the competitiveness of regional markets for recreational services]. Kultura narodov Prichernomoria, 45, 79–84 [in Russian].

United Nations. (n. d.). United Nations Statistical Commission. Retrieved November 24, 2020, from https://unstats.un.org/unsd/statcom/ [in English].

United Nations. (n. d.). United Nations Statistics Division. Retrieved November 24, 2020, from http://unstats.un.org/unsd/cr/registry/regcst.asp?cl=9&lg=1[in English].

World Tourism Organization. (2020). UNWTO World Tourism Barometer and Statistical Annex. https://www.e-unwto.org/doi/abs/10.18111/wtobarometereng.2020.18.1.5 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-28

Як цитувати

Voroshylova, H., & Rokytko, Y. (2020). Маркетингова політика як ключовий інструмент формування діяльності підприємств сфери туристичного бізнесу (на прикладі туристичної фірми «Супутник»). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм, 3(2), 166–174. https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.2.2020.221275

Номер

Розділ

СТАЛИЙ РОЗВИТОК Й АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СФЕРИ ТУРИЗМУ TA РЕКРЕАЦІЇ