Маркетингова політика як ключовий інструмент формування діяльності підприємств сфери туристичного бізнесу (на прикладі туристичної фірми «Супутник»)
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.2.2020.221275Ключові слова:
маркетинг, маркетингова політика, туризм, сфера гостинності, споживачі, потреби, сфера послугАнотація
Однією з основних причин стрімкого розвитку туризму є орієнтація економік значної частини країн світу на індустрію туризму, що можна пояснити його важливою роллю в економічному зростанні держав. Однак зовнішні чинники, такі як пандемія вірусу COVID-19, природні катаклізми в певних регіонах, війни та техногенні катастрофи, безпосередньо впливають на динаміку сфери гостинності та туризму в негативному аспекті. Саме завдяки маркетинговій діяльності та використанню інструментів маркетингового комплексу підприємства можуть уникати негативних наслідків і продовжувати здійснювати свою діяльність, стримуючи наслідки форс-мажорних обставин. Цим і обумовлюється актуальність обраної теми дослідження.
Посилання
Boshota, N. V. (2018). Tendentsii rozvytku pidpryiemstv hotelnoho hospodarstva [Trends in the development of hotel enterprises]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo, 3(102), 66–72. http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2018/3_2018/12.pdf [in Ukrainian].
Haltsova, O. L. (Ed.). (2019). Instytutsionalna transformatsiia rozvytku ekonomiky Ukrainy [Institutional transformation of Ukraine's economic development] [Monograph]. Vydavnychyi dim "Helvetyka" [in Ukrainian].
State Statistics Committee of Ukraine. (2016). Statystychnyi shchorichnyk Ukrainy za 2016 rik [Statistical Yearbook of Ukraine for 2016]. http://www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].
Mykhailichenko, H. I. (2013). Udoskonalennia tekhnolohii stvorennia turystychnoho produktu [Improving the technology of creating a tourist product]. Visnyk KDTEU, 2, 41–50 [in Ukrainian].
Semenov, A. H. (Ed.). (2020). Finansovi vazheli sotsialno-ekonomichnoho mekhanizmu vzaiemodii subiektiv hospodariuvannia riznykh typiv ta sfer diialnosti [Financial levers of the socioeconomic mechanism of interaction of economic entities of different types and spheres of activity], Proceedings of the round table (Zaporozhye, June 12, 2020). Klasychnyi pryvatnyi universytet [in Ukrainian].
Stan ta shliakhy rozvytku hotelnoi haluzi v Ukraini [The state and ways of development of the hotel industry in Ukraine]. (2012). http://www.ukraine2012.gov.ua/publication/analytic/articles/228.html [in Ukrainian].
Strachkova, N. V. (2005). Etapy i mekhanizm otcenki konkurentosposobnosti regionalnykh rynkov rekreatcionnykh uslug [Stages and mechanism for assessing the competitiveness of regional markets for recreational services]. Kultura narodov Prichernomoria, 45, 79–84 [in Russian].
United Nations. (n. d.). United Nations Statistical Commission. Retrieved November 24, 2020, from https://unstats.un.org/unsd/statcom/ [in English].
United Nations. (n. d.). United Nations Statistics Division. Retrieved November 24, 2020, from http://unstats.un.org/unsd/cr/registry/regcst.asp?cl=9&lg=1[in English].
World Tourism Organization. (2020). UNWTO World Tourism Barometer and Statistical Annex. https://www.e-unwto.org/doi/abs/10.18111/wtobarometereng.2020.18.1.5 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Hanna Voroshylova, Yuliia Rokytko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.