Проблеми впливу форс-мажорних обставин на індустрію гостинності (на прикладі пандемії COVID-19)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.2.2020.221279

Ключові слова:

туристичний бізнес, індустрія гостинності, форс-мажорні обставини, пандемія COVID-19, карантин, локдаун

Анотація

Туристичні оператори зазначають, що епідемія коронавірусу COVID-19 стала надзвичайною ситуацією для всього світу. Глобальний карантин, заборона туристичних поїздок – вимушені заходи країн, щоб запобігти подальшому поширенню вірусу.

У роботі подано результати аналізу досліджень провідних учених і аналітиків з проблеми впливу форс-мажорних обставин, що викликані пандемією, на індустрію гостинності, статистичні дані міжнародних і українських організацій сфери туризму про стан галузі під час пандемії; систематизовано та узагальнено практичний досвід країн з подолання наслідків пандемії та глобальної економічної кризи у сфері гостинності.

Сформовано висновки та практичні рекомендації суб’єктам підприємницької діяльності індустрії гостинності в Україні з мінімізації наслідків пандемії COVID-19.

Біографії авторів

Viktor Zinchenko, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат історичних наук, заслужений працівник культури України, почесний працівник туризму

Yevheniia Dubchak, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант

Посилання

Kharari, Yu. N. (2020, March 24). Yak koronavirus zminyt svit [How the coronavirus will change the world]. http://www.uapost.us/blog/yuvalj-noy-harari-yak-koronavirus-zminytj-svit/ [in Ukrainian].

Kristensen, K. (2019). Dilemma innovatora. Kak iz-za novykh tekhnologii pogibayut silnye kompanii [The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail]. Alpina Pablisher [in Russian].

Lashynsky, A. (2012). Apple zseredyny. Yak naspravdi pratsiuie Apple: naidyvovyzhnisha, naipotaiemnisha amerikanska kompaniia [Inside Apple: How America's Most Admired and Secretive Company Really Works]. Brait Buks [in Ukrainian].

Malska, M. P., & Bordun, O. Yu. (2012). Orhanizatsiia ta planuvannia diialnosti turystychnykh pidpryiemstv: teoriia ta praktyka [Organization and planning of tourism enterprises: theory and practice]. Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].

Melnyk, O. O. (2018). Dohovirne zasterezhennia pro fors-mazhor za tsyvilnym zakonodavstvom Ukrainy [Contractual reservation on force majeure under the civil legislation of Ukraine] [ PhD Dissertation, National University "Odesa Law Academy"] [in Ukrainian].

Pashuta, M. (2006). Biznes-planuvannia yak faktor uspishnoi pidpryiemnytskoi diialnosti [Business planning as a factor of successful business activity]. Personal, 10, 66–74 [in Ukrainian].

Romanova, A. M. (2020, March 13). Piat porad, yak riatuvaty ukrainskyi turyzm pid chas pandemii [Five tips on how to save Ukrainian tourism during a pandemic]. https://nv.ua/opinion/koronavirus-i-turizm-kak-ukraine-spasti-industriyu-novosti-50075544.html [in Ukrainian].

Romanova, M. M. (2013). Rol i funktsionalnye osobennosti sfery uslug v sovremennom mire [The role and functional features of the service sector in the modern world]. In Model menedzhmentu dlya ekonomiki, osnovannoi na znaniyakh [A management model for a knowledge-based economy], V International Scientific and Practical Conference (pp. 153–158). MESI [in Russian].

Senor, D., & Synher, S. (2016). Kraina startapiv. Istoriia izrailskoho ekonomichnoho dyva [Country of startups. History of the Israeli economic miracle]. Yakaboo Publishing [in Ukrainian].

Shefer, B. (2018). Shliakh do finansovoi svobody. Bash pershyi milion za sim rokiv [The path to financial freedom. Your first million in seven years]. Vydavnytstvo Staroho Leva [in Ukrainian].

Tomchuk, D. (2019). Tut kliuie. Vidverti istorii ukrainskoho biznesmena [It bites here. Candid stories of a Ukrainian businessman]. Nash format [in Ukrainian].

Tsaruk, V. M. (2020, 2 bereznia). Koronavirus ruinuie haluzi. Na cherzi – turyzm [Coronavirus destroys industries. Tourism is next]. https://nv.ua/ukr/biz/experts/skasuvannyanaybilshoji-turistichnoji-vistavki-koronavirus-znishchuye-turizm-yak-ukrajina-mozhevryatuvati-galuz-50073117.html [in Ukrainian].

Vasserman, N. (2017). Dylemy zasnovnyka biznesu. Yak poperedyty pomylky y unyknuty yikh pid chas stvorennia startapu [Dilemmas of the founder of the business. How to prevent mistakes and avoid them when creating a startup]. Vyvat [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-28

Як цитувати

Zinchenko, V., & Dubchak, Y. (2020). Проблеми впливу форс-мажорних обставин на індустрію гостинності (на прикладі пандемії COVID-19). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм, 3(2), 209–218. https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.2.2020.221279

Номер

Розділ

ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС ТА ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ТУРИЗМІ