Том 2, № 2 (2019)

DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7603.2.2.2019

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ТУРИЗМУ

Теоретико-методичні засади управління проектами в сфері туризму PDF
Yevhen Kozlovskyi 108-116
Культурна спадщина як туристично-екскурсійний ресурс: основні категорії та класифікаційні ознаки PDF
Oleksandr Zarakhovskyi 117-125

СТАЛИЙ РОЗВИТОК ТА АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СФЕРИ ТУРИЗМУ І РЕКРЕАЦІЇ

Географічні та логістичні аспекти стійкого розвитку урботуризму за умов поширення овертуризму PDF (English)
Ihor Smyrnov 126-132
Оптимізація розвитку національно-орієнтованих видів туризму в межах культурологічних проектів на прикладі подієвого туризму PDF
Lesia Ustymenko, Nataliia Bulhakova 133-141

ПІДГОТОВКА КАДРІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ: ІННОВАЦІЇ ТА СУЧАСНІ ПРАКТИКИ

Компетентнісний підхід в системі освіти та професійного становлення фахівців-туризмознавців на сучасному етапі PDF
Khrystyna Pletsan 142-156
Професійна підготовка туристичних гідів в Україні у світлі європейських вимог PDF
Tetiana Sokol 157-163

ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС ТА ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ТУРИЗМІ

Організаційно-економічний механізм стимулювання розвитку сфери туризму, курортів та готельного господарства PDF
Serhii Zakharin 164-177

ТУРИСТИЧНО-РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДЕСТИНАЦІЙ

Сучасна візія використання музичного твору «Щедрик» в обробці Миколи Леонтовича як туристичного ресурсу дестинації PDF
Alla Havryliuk, Nataliia Yanchuk 178-190