Сучасна візія використання музичного твору «Щедрик» в обробці Миколи Леонтовича як туристичного ресурсу дестинації

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7603.2.2.2019.189550

Ключові слова:

музичний твір «Щедрик», композитор Микола Леонтович, туристичний ресурс дестинації, інтегровані маркетингові комунікації, туристична промоція

Анотація

У статті наведено результати створення нового туристичного продукту, використовуючи здобутки українського музичного мистецтва, та розроблено методи популяризації зазначеного туристичного продукту в Україні та світі. Подано результати аналізу міжнародного та вітчизняного досвіду популяризації музичного твору «Щедрик» вобробці М. Леонтовича у сфері туризму. Розглянуто та обґрунтовано маркетингові засоби туристичної промоції музичного твору «Щедрик» в обробці М. Леонтовича. Уперше науково обґрунтовано та розроблено комплекс маркетингових засобів, спрямованих на популяризацію туристичних ресурсів, об’єднаних під брендом «Музичний твір "Щедрик" в обробці Миколи Леонтовича» на туристичній мапі України і світу.

Біографії авторів

Alla Havryliuk, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат наук з державного управління, доцент

Nataliia Yanchuk, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант

Посилання

Diachenko, L.P. (2009). Mistse nematerialnoi kulturnoi spadshchyny Ukrainy v rozvytku turyzmu [The place of intangible cultural heritage of Ukraine in the development of tourism]. In Industriia hostynnosti v krainakh Yevropy [Hospitality industry in Europe], Proceedings of the 3rd International Conference (pp. 33–36). Simferopol: VITroPynt [in Ukrainian].

Diadiuk, K. (2018). Aleia instrumentiv ta spivocha lavka: u Tulchyni z’iavylysia novi turystychni "rodzynky" [Tool alley and singing bench: new tourist "raisins" appear in Tulchin]. Vinnytskyi informatsiinyi portal "Vezha". Retrieved from https://vezha.vn.ua/aleya-instrumentiv-ta-spivocha-lavka-u-tulchyni-z-yavylysya-novi-turystychni-rodzynky-foto [in Ukrainian].

Frenkel, I., & Vyshnevska, S. (2018). "OperaFest Tulchyn" – nova kulturna paradyhma krainy, abo rushiina syla, yaka lamaie stereotypy haluzi [OperaFest Tulchyn is a new cultural paradigm in the country, or a driving force that breaks industry stereotypes] [Interview]. "Vinnytsia OK". Retrieved from http://vinnitsaok.com.ua/archives/241055 [in Ukrainian].

Havryliuk, A.M. (2019). Pro tsinnisni zasady marketynhovoho konstruktu "obraz – imidzh – brend – reputatsiia terytorii" yak priorytetu derzhavnoi polityky v sferi turyzmu v Ukraini [On the Value Principles of the Marketing Image-Image-Brand-Reputation Territory as a Priority of State Tourism Policy in Ukraine]. Investytsii: praktyka ta dosvid, 1, 76–83. doi: 10.32702/2306- 6814.2019.1.76 [in Ukrainian].

Hordiichuk, M. (1974). Mykola Leontovych [Mykola Leontovich]. Kyiv: Muzychna Ukraina [in Ukrainian].

Koshyts, O. (1998). Z pisneiu cherez svit: podorozh Ukrainskoi respublikanskoi kapely [With a Song Through the World: A Journey of the Ukrainian Republican Chapel]. Kyiv: Rada [in Ukrainian].

Kotenko, Ya. (2016). Lokalna identychnist yak umova rozvytku ob’iednanykh terytorialnykh hromad (navchalnyi modul) [Local identity as a condition of development of united territorial communities (training module)]. Kyiv: IKTs "Lehalnyi status" [in Ukrainian].

Kuzyk, V.V. (2013). "Shchedryk": analiz – stretta ["Shchedryk": analysis – stretta]. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka, 14, 277–279 [in Ukrainian].

Masiuk, Yu. (2008). Formuvannia brendiv turystychnykh pidpryiemstv za suchasnykh umov [Formation of brands of tourist enterprises in modern conditions]. Visnyk Lvivskoho natsionalnoho universytetu im. I. Franka. Seriia "Mizhnarodni vidnosyny", 24, 201–207 [in Ukrainian].

Musiezdov, A.A. (2010). Lokalnaia identichnost kak brend [Local Identity as a Brand]. Kharkiv National University bulletin, 889 (25), 116–120 [in Russian].

Muzychenko-Kozlovska, O.V. (2014). Turystychnyi brendynh: skladovi ta perevahy [Travel branding: components and benefits]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukrainy: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 797, 396–402 [in Ukrainian].

Parfinenko, A. (Ed.). (2011). Turystychnyi imidzh rehionu [Tourist image of the region] [Monograph]. Kharkiv: KhNU imeni V.N. Karazina [in Ukrainian].

Pecheniuk, M. (2007). Muzei M. Leontovycha u Kam’ianets-Podilskomu universyteti [M. Leontovich Museum in Kamianets-Podilskyi University]. Zbirnyk naukovykh prats Kamianets-Podilskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Ohiienka. Seriia pedahohichna, 14, 108–110 [in Ukrainian].

Peresunko, T. (Comp.). (2018). Svitovyi triumf "Shchedryka" – 100 rokiv kulturnoi dyplomatii Ukrainy [Shchedrick World Triumph – 100 Years of Ukrainian Cultural Diplomacy]. Kyiv: ArtEk [in Ukrainian].

Polyvach, K.A. (2012). Kulturna spadshchyna ta yii vplyv na rozvytok rehioniv Ukrainy [Cultural heritage and its influence on the development of regions of Ukraine] [Monograph]. Kyiv: Instytut heohrafii NAN Ukrainy [in Ukrainian].

Posvistak, O. (2007). Tovarystvo imeni M. Leontovycha v konteksti istorii Podillia 20-30-kh rr. XX st. [The Leontovich Society in the Context of Podillya History of the 20-30s of the XX Century]. Zbirnyk naukovykh prats Kamianets-Podilskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Ohiienka. Seriia pedahohichna, 14, 114–116 [in Ukrainian].

Pro muzei [About the Museum]. Muzei-kvartyra M. D. Leontovycha – muzei "Shchedryk". Retrieved from http://leontovychmuseum.org.ua/about-museum/ [in Ukrainian].

Vinnytskyi oblasnyi kraieznavchyi muzei [Vinnytsia Regional Museum of Local History]. Retrieved from http://vinnytsia-museum.in.ua/branches/leontovych-museum [in Ukrainian].

Zavalniuk, A. (2006). Mykola Leontovych. Lysty, dokumenty, dukhovni tvory [Mykola Leontovych. Letters, documents, spiritual works]. Vinnytsia: Nova knyha [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-26

Як цитувати

Havryliuk, A., & Yanchuk, N. (2019). Сучасна візія використання музичного твору «Щедрик» в обробці Миколи Леонтовича як туристичного ресурсу дестинації. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм, 2(2), 178–190. https://doi.org/10.31866/2616-7603.2.2.2019.189550

Номер

Розділ

ТУРИСТИЧНО-РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДЕСТИНАЦІЙ