Сучасна візія використання музичного твору «Щедрик» в обробці Миколи Леонтовича як туристичного ресурсу дестинації
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7603.2.2.2019.189550Ключові слова:
музичний твір «Щедрик», композитор Микола Леонтович, туристичний ресурс дестинації, інтегровані маркетингові комунікації, туристична промоціяАнотація
У статті наведено результати створення нового туристичного продукту, використовуючи здобутки українського музичного мистецтва, та розроблено методи популяризації зазначеного туристичного продукту в Україні та світі. Подано результати аналізу міжнародного та вітчизняного досвіду популяризації музичного твору «Щедрик» вобробці М. Леонтовича у сфері туризму. Розглянуто та обґрунтовано маркетингові засоби туристичної промоції музичного твору «Щедрик» в обробці М. Леонтовича. Уперше науково обґрунтовано та розроблено комплекс маркетингових засобів, спрямованих на популяризацію туристичних ресурсів, об’єднаних під брендом «Музичний твір "Щедрик" в обробці Миколи Леонтовича» на туристичній мапі України і світу.
Посилання
Diachenko, L.P. (2009). Mistse nematerialnoi kulturnoi spadshchyny Ukrainy v rozvytku turyzmu [The place of intangible cultural heritage of Ukraine in the development of tourism]. In Industriia hostynnosti v krainakh Yevropy [Hospitality industry in Europe], Proceedings of the 3rd International Conference (pp. 33–36). Simferopol: VITroPynt [in Ukrainian].
Diadiuk, K. (2018). Aleia instrumentiv ta spivocha lavka: u Tulchyni z’iavylysia novi turystychni "rodzynky" [Tool alley and singing bench: new tourist "raisins" appear in Tulchin]. Vinnytskyi informatsiinyi portal "Vezha". Retrieved from https://vezha.vn.ua/aleya-instrumentiv-ta-spivocha-lavka-u-tulchyni-z-yavylysya-novi-turystychni-rodzynky-foto [in Ukrainian].
Frenkel, I., & Vyshnevska, S. (2018). "OperaFest Tulchyn" – nova kulturna paradyhma krainy, abo rushiina syla, yaka lamaie stereotypy haluzi [OperaFest Tulchyn is a new cultural paradigm in the country, or a driving force that breaks industry stereotypes] [Interview]. "Vinnytsia OK". Retrieved from http://vinnitsaok.com.ua/archives/241055 [in Ukrainian].
Havryliuk, A.M. (2019). Pro tsinnisni zasady marketynhovoho konstruktu "obraz – imidzh – brend – reputatsiia terytorii" yak priorytetu derzhavnoi polityky v sferi turyzmu v Ukraini [On the Value Principles of the Marketing Image-Image-Brand-Reputation Territory as a Priority of State Tourism Policy in Ukraine]. Investytsii: praktyka ta dosvid, 1, 76–83. doi: 10.32702/2306- 6814.2019.1.76 [in Ukrainian].
Hordiichuk, M. (1974). Mykola Leontovych [Mykola Leontovich]. Kyiv: Muzychna Ukraina [in Ukrainian].
Koshyts, O. (1998). Z pisneiu cherez svit: podorozh Ukrainskoi respublikanskoi kapely [With a Song Through the World: A Journey of the Ukrainian Republican Chapel]. Kyiv: Rada [in Ukrainian].
Kotenko, Ya. (2016). Lokalna identychnist yak umova rozvytku ob’iednanykh terytorialnykh hromad (navchalnyi modul) [Local identity as a condition of development of united territorial communities (training module)]. Kyiv: IKTs "Lehalnyi status" [in Ukrainian].
Kuzyk, V.V. (2013). "Shchedryk": analiz – stretta ["Shchedryk": analysis – stretta]. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka, 14, 277–279 [in Ukrainian].
Masiuk, Yu. (2008). Formuvannia brendiv turystychnykh pidpryiemstv za suchasnykh umov [Formation of brands of tourist enterprises in modern conditions]. Visnyk Lvivskoho natsionalnoho universytetu im. I. Franka. Seriia "Mizhnarodni vidnosyny", 24, 201–207 [in Ukrainian].
Musiezdov, A.A. (2010). Lokalnaia identichnost kak brend [Local Identity as a Brand]. Kharkiv National University bulletin, 889 (25), 116–120 [in Russian].
Muzychenko-Kozlovska, O.V. (2014). Turystychnyi brendynh: skladovi ta perevahy [Travel branding: components and benefits]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukrainy: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 797, 396–402 [in Ukrainian].
Parfinenko, A. (Ed.). (2011). Turystychnyi imidzh rehionu [Tourist image of the region] [Monograph]. Kharkiv: KhNU imeni V.N. Karazina [in Ukrainian].
Pecheniuk, M. (2007). Muzei M. Leontovycha u Kam’ianets-Podilskomu universyteti [M. Leontovich Museum in Kamianets-Podilskyi University]. Zbirnyk naukovykh prats Kamianets-Podilskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Ohiienka. Seriia pedahohichna, 14, 108–110 [in Ukrainian].
Peresunko, T. (Comp.). (2018). Svitovyi triumf "Shchedryka" – 100 rokiv kulturnoi dyplomatii Ukrainy [Shchedrick World Triumph – 100 Years of Ukrainian Cultural Diplomacy]. Kyiv: ArtEk [in Ukrainian].
Polyvach, K.A. (2012). Kulturna spadshchyna ta yii vplyv na rozvytok rehioniv Ukrainy [Cultural heritage and its influence on the development of regions of Ukraine] [Monograph]. Kyiv: Instytut heohrafii NAN Ukrainy [in Ukrainian].
Posvistak, O. (2007). Tovarystvo imeni M. Leontovycha v konteksti istorii Podillia 20-30-kh rr. XX st. [The Leontovich Society in the Context of Podillya History of the 20-30s of the XX Century]. Zbirnyk naukovykh prats Kamianets-Podilskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Ohiienka. Seriia pedahohichna, 14, 114–116 [in Ukrainian].
Pro muzei [About the Museum]. Muzei-kvartyra M. D. Leontovycha – muzei "Shchedryk". Retrieved from http://leontovychmuseum.org.ua/about-museum/ [in Ukrainian].
Vinnytskyi oblasnyi kraieznavchyi muzei [Vinnytsia Regional Museum of Local History]. Retrieved from http://vinnytsia-museum.in.ua/branches/leontovych-museum [in Ukrainian].
Zavalniuk, A. (2006). Mykola Leontovych. Lysty, dokumenty, dukhovni tvory [Mykola Leontovych. Letters, documents, spiritual works]. Vinnytsia: Nova knyha [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Alla Havryliuk, Nataliia Yanchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.