Вплив лідерів думок на просування туристичного продукту
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7603.5.1.2022.261996Ключові слова:
інфлюенс-маркетинг, лідер думок, блогер, реклама, цільова аудиторія, соціальна мережаАнотація
Метою роботи є аналіз ефективності й актуальності використання лідерів думок для просування туристичного продукту. Методологічну основу дослідження становить критичний аналіз основних дефініцій інфлюенс-маркетингу, методи індукції та дедукції, а також проведення емпіричного дослідження (анкетування). Щодо наукової новизни, то визначено новий формат маркетингової комунікації туристичного підприємства. Виявлено інноваційні інструменти просування туристичного продукту. Проведено дослідження, під час якого зібрано дані про поширення реклами в лідерів думок, найпопулярніші соціальні мережі, рівень довіри до реклами в інфлюенсерів і популярних блогерів, використання інформації лідерів думок у професійній діяльності, тематичні різновиди блогів, за якими найбільше стежать. Проаналізовано ефективні інструменти інфлюенс-маркетингу, які можуть бути використані в туристичній сфері. Виявлено, що реклама в лідерів думок останнім часом стала масовим явищем, рівень довіри до якої постійно зростає. Визначено типи співпраці з лідерами думок. Обґрунтовано доцільність використання інфлюенс-маркетингу для просування туристичного продукту.
Посилання
Korolkov, V. V., & Lytvyn, K. V. (2018). Intelektualizatsiia internet-seredovyshcha ta novyi instrumentarii dlia doslidzhennia spozhyvchoho popytu [Intellectualization of the Internet Environment and New Tools for Researching Consumer Demand]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka, 892, 127–133 [in Ukrainian].
Sostav.ua. (2020, September 29). Influencer marketing ahentsiia WhyNot? Enot rozpochala spivpratsiu z Tez Tour [Influencer Marketing Agency WhyNot? Enot Has Started a Collaboration with Tez Tour]. https://sostav.ua/publication/influencer-marketing-agents-ya-whynot-enot-rozpochala-sp-vpratsyu-z-tez-tour-86497.html [in Ukrainian].
Werner, G. (2022). The State of Influencer Marketing 2022: Benchmark Report. https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report/ [in English].
Zhurylo, V. V. (2020). Marketynh vplyvu yak komunikatsiinyi instrument prosuvannia tovariv u sotsialnykh Internet-merezhakh [Influencer Marketing As A Communication Tool For Promoting Products In Social Networks]. Entrepreneurship and Innovation, 11(2), 29–36. https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.23 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Устименко Леся, Булгакова Наталія, Виставна Анюта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.