Вплив лідерів думок на просування туристичного продукту

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7603.5.1.2022.261996

Ключові слова:

інфлюенс-маркетинг, лідер думок, блогер, реклама, цільова аудиторія, соціальна мережа

Анотація

Метою роботи є аналіз ефективності й актуальності використання лідерів думок для просування туристичного продукту. Методологічну основу дослідження становить критичний аналіз основних дефініцій інфлюенс-маркетингу, методи індукції та дедукції, а також проведення емпіричного дослідження (анкетування). Щодо наукової новизни, то визначено новий формат маркетингової комунікації туристичного підприємства. Виявлено інноваційні інструменти просування туристичного продукту. Проведено дослідження, під час якого зібрано дані про поширення реклами в лідерів думок, найпопулярніші соціальні мережі, рівень довіри до реклами в інфлюенсерів і популярних блогерів, використання інформації лідерів думок у професійній діяльності, тематичні різновиди блогів, за якими найбільше стежать. Проаналізовано ефективні інструменти інфлюенс-маркетингу, які можуть бути використані в туристичній сфері. Виявлено, що реклама в лідерів думок останнім часом стала масовим явищем, рівень довіри до якої постійно зростає. Визначено типи співпраці з лідерами думок. Обґрунтовано доцільність використання інфлюенс-маркетингу для просування туристичного продукту.

Біографії авторів

Леся Устименко, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу

Наталія Булгакова, Київський національний університет культури і мистецтв

Старший викладач кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу

Анюта Виставна, Київський національний університет культури і мистецтв

Студентка кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу

Посилання

Korolkov, V. V., & Lytvyn, K. V. (2018). Intelektualizatsiia internet-seredovyshcha ta novyi instrumentarii dlia doslidzhennia spozhyvchoho popytu [Intellectualization of the Internet Environment and New Tools for Researching Consumer Demand]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka, 892, 127–133 [in Ukrainian].

Sostav.ua. (2020, September 29). Influencer marketing ahentsiia WhyNot? Enot rozpochala spivpratsiu z Tez Tour [Influencer Marketing Agency WhyNot? Enot Has Started a Collaboration with Tez Tour]. https://sostav.ua/publication/influencer-marketing-agents-ya-whynot-enot-rozpochala-sp-vpratsyu-z-tez-tour-86497.html [in Ukrainian].

Werner, G. (2022). The State of Influencer Marketing 2022: Benchmark Report. https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report/ [in English].

Zhurylo, V. V. (2020). Marketynh vplyvu yak komunikatsiinyi instrument prosuvannia tovariv u sotsialnykh Internet-merezhakh [Influencer Marketing As A Communication Tool For Promoting Products In Social Networks]. Entrepreneurship and Innovation, 11(2), 29–36. https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.23 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-30

Як цитувати

Устименко, Л., Булгакова, Н., & Виставна, А. (2022). Вплив лідерів думок на просування туристичного продукту. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм, 5(1), 37–47. https://doi.org/10.31866/2616-7603.5.1.2022.261996

Номер

Розділ

СТАЛИЙ РОЗВИТОК Й АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СФЕРИ ТУРИЗМУ TA РЕКРЕАЦІЇ