Проблеми та перспективи розвитку міжнародного туризму в період пандемії COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7603.5.1.2022.261995Ключові слова:
туризм, економіка, криза, безпека, пандемія, відновлення, ЮНВТО, COVID-19Анотація
У статті вказано, що COVID-19 істотно впливає на глобальні економічні, політичні та соціокультурні системи, тому світові й ринкові втрати внаслідок пандемії будуть величезними. Проте оцінити їх зараз украй складно через відсутність достатніх статистичних даних і небажання деяких компаній, галузей та країн розкривати рівень економічного спаду. На нашу думку, природа, безпрецедентні обставини й наслідки цієї пандемії демонструють ознаки того, що криза призведе до глибоких та довгострокових структурних і трансформаційних змін у міжнародному туризмі. Зазначено, що важкодоступність міжнародного туризму й закриття зовнішніх кордонів через пандемію є каталізатором зростання та розвитку попиту на внутрішній туризм. Ці умови – чудова можливість для українського туристичного ринку продемонструвати свій потенціал співгромадянам, надавши квалітативний вітчизняний туристичний продукт. Наголошено, що пандемія змушує більшість туристичних підприємств уводити нове й адаптуватися до безпрецедентних змін у бізнесі. Успішні інновації, безумовно, матимуть вирішальне стратегічне значення, сприяючи підтримці конкурентоспроможності підприємств під час та після пандемії.
Посилання
Gursoy, D., & Chi, Ch. G. (2020). Effects of COVID-19 Pandemic on Hospitality Industry: Review of the Current Situations and a Research Agenda. Journal of Hospitality Marketing & Management, 29(5), 527–529. https://doi.org/10.1080/19368623.2020.1788231 [in English].
Jones, P., & Comfort, D. (2020). The COVID-19 Crisis and Sustainability in the Hospitality Industry. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 32(10), 3037–3050. https://doi.org/10.1108/IJCHM-04-2020-0357 [in English].
Kozlovskyi, Ye. V. (2017). Osoblyvosti vykorystannia suchasnykh multymediinykh tekhnolohii u turystychnii diialnosti [Features of implementation of the modern multimedia technologies in tourism]. In Novi media v suchasnomu suspilstvi: kulturolohichnyi vymir [New Media in Modern Society: Cultural Dimension] [Monograph] (pp. 212–230). Institute for Cultural Research of the National Academy of Arts of Ukraine [in Ukrainian].
Kozlovskyi, Ye. V. (2019). Suchasni informatsiino-tekhnolohichni mozhlyvosti upravlinnia turystychnym pidpryiemstvom [Modern Information and Technological Capabilities of Tourism Enterprise Management]. In Strategic Management: Global Trends and National Peculiarities [Monograph] (pp. 580–593). Baltija Publishing [in Ukrainian].
MinfinMedia Ltd. (2022, February 10). Koronavirus: statystyka po krainakh [ Coronavirus: Statistics by Country]. https://index.minfin.com.ua/reference/coronavirus/geography [in Ukrainian].
UNWTO. (2020, March 24). Impact Assessment of the COVID-19 Outbreak on International Tourism. https://webunwto.s3.eu-west-1.amazonaws.com/s3fs-public/2020-03/24-03Coronavirus.pdf [in English].
UNWTO. (2022). World Tourism Barometer. http://travelmarketsinsider.net/unwto-global-tourism-grows-a-moderate-4-in-2021-but-remains-far-below-pre-pandemic-levels [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Козловський Євген, Яцюк Ірина, Столож Кароліна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.