Туризм в епоху digital-комунікацій

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7603.4.1.2021.235145

Ключові слова:

туризм, комунікація, диджиталізація, маркетинг, digital-маркетинг, торгівля, інновації

Анотація

У статті розглянуто різні аспекти digital-комунікацій у сфері туристичного маркетингу, інтенсивний сучасний розвиток яких став рефлексією на реалії пандемії COVID-19. За допомогою аналізу та синтезу вивчення різних наукових джерел і статистичних даних було досягнуто мету роботи – осмислення феномену інноваційних форм і проявів цифрового маркетингу у сфері туризму. Новизна полягає в дослідженні перспектив подальшої взаємодії та розвитку digital-комунікації у сферах маркетингу й туризму.

Біографії авторів

Маріанна Адамовська, Арт академія сучасного мистецтва ім. Сальвадора Далі

Викладач-методист

Тетяна Зубко, Київський національний торговельно-економічний університет

Кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Cabinet of Ministers of Ukraine. (2018, January 17). Pro skhvalennia Kontseptsii rozvytku tsyfrovoi ekonomiky ta suspilstva Ukrainy na 2018–2020 roky ta zatverdzhennia planu zakhodiv shchodo yii realizatsi [On approval of the Concept of development of the digital economy and society of Ukraine for 2018–2020 and approval of the action plan for its implementation] (Order № 67-r). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/67-2018-%D1%80#Text [in Ukrainian].

Casalini, F., & Lopez-Gonzalez, J. (2019, January 23). Trade and Cross-Border Data Flows. OECD Trade Policy Papers, 220. OECD Publishing, Paris. http://dx.doi.org/10.1787/b2023a47-en [in English].

Gupta, S. (2020). Tsyfrova stratehiia. Posibnyk iz pereosmyslennia biznesu [Digital strategy. A guide to rethinking business] (I. Kovalyshen, Trans.). KM-BUKS [in Ukrainian].

Hanechko, I. H., & Trubei, O. M. (2020). Biznes-modeli ryteilu: adaptatsiia do novykh vyklykiv [Retail business models: adaptation to new challenges]. Herald of Kyiv National University of Trade and Economics, 5, 77–87 [in Ukrainian].

Holden, A. (2016). Environment and Tourism. Routledge [in English].

Holloway, J. C., & Humphreys, C. (2019). The Business of Tourism (11th ed.). SAGE Publications Ltd [in English].

Kondratiuk, O., & Stoianenko, I. (2020). Didzhytalizatsiia biznesu v umovakh hlobalnykh vyklykiv [Digitalization of business in the context of global challenges]. Herald of Kyiv National University of Trade and Economics, 6, 26–36 [in Ukrainian].

Lopez-Gonzalez, J., & Ferencz, J. (2018, October 8). Digital trade and market openness. OECD Trade Policy Papers, 217. OECD Publishing, Paris, http://dx.doi.org/10.1787/1bd89c9aen [in English].

Mazaraki, A., Melnichenko, S., Boiko, M., Okhrimenko, A., & Zubko, T. (2019). The impact of the national tourism system on the economic growth in Ukraine. Problems and Perspectives in Management, 17(4), 93–103. http://dx.doi.org/10.21511/ppm.17(4).2019.08 [in English].

Milosh, I. (2018, August 27). Virtual'nye inflyuensery: chem oni privlekayut brendy [Virtual influencers: how they attract brands]. https://www.sostav.ru/publication/virtualnyeinflyuensery-chem-oni-privlekayut-brendy-33013.html [in Russian].

Sharpley, R., & Telfer, D. J. (Eds). (2015). Tourism and Development: Concepts and Issues. Channel View Publications [in English].

Shieber, J. (2019, January 14). More investors are betting on virtual influencers like Lil Miquela. https://techcrunch.com/2019/01/14/more-investors-are-betting-on-virtual-influencerslike-lil-miquela/ [in English].

State Statistics Service of Ukraine. (2020). http://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].

Stoianenko, I. V., & Lubenets, A. O. (2019). Vplyv didzhytalizatsii na diialnist ta ekonomichnu bezpeku pidpryiemstv torhivli [The impact of digitalization on the activities and economic security of trade enterprises]. Molodyi vchenyi, 1(65), 516–519 [in Ukrainian].

World Tourism Organization (UNWTO). (2021). Official website of the World Tourism Organization. http://www.unwto.org/ [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-24

Як цитувати

Адамовська, М., & Зубко, Т. (2021). Туризм в епоху digital-комунікацій. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм, 4(1), 30–39. https://doi.org/10.31866/2616-7603.4.1.2021.235145

Номер

Розділ

СТАЛИЙ РОЗВИТОК ТА АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СФЕРИ ТУРИЗМУ І РЕКРЕАЦІЇ