Стан і перспективи розвитку українсько-китайського співробітництва у туристичній сфері

Автор(и)

  • Darіia Basiuk Національний університет біоресурсів і природокористування України, Україна https://orcid.org/0000-0002-7935-1094

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.1.2020.207495

Ключові слова:

українсько-китайський туризм, туристичний продукт, інфраструктура, просування

Анотація

Привабливість китайського ринку для України зумовлена сприятливими чинниками, в основі яких взаємні економічні вигоди, інтерес до історії та культури наших народів і понад 27 років стабільних відносин з питань зовнішньої політики. У статті розкрито основні пріоритети українсько-китайського співробітництва в туристичній сфері, зокрема, це створення спеціалізованих туристичних продуктів для туристів з Китайської Народної Республіки, які повною мірою враховують споживчі запити тих, хто подорожує, удосконалення транспортної, банківської, готельної та побутової інфраструктури, засобів електронного зв’язку, спрощення візового режиму. Необхідною умовою успішного просування на китайський туристичний ринок є таргетована промоція нашої держави та її туристичного потенціалу в інформаційному просторі Китаю засобами інтернет-маркетингу та SMM, співпраці з місцевими туроператорами та спеціалізованими туристичними онлайн-платформами.

Біографія автора

Darіia Basiuk, Національний університет біоресурсів і природокористування України

Доктор економічних наук, професор

Посилання

Analitychna zamitka pro vyiznyi turyzm u Kytai [Analytical note on outbound tourism in China]. (2017). Asotsiatsiia industrii hostynnosti Ukrainy [in Ukrainian].

Efremova, M. V., Chkalova, O. V., & Zhui Bi. (2017). Analiz razvitiia mezhdunarodnogo turizma mezhdu Rossiei i Kitaem [Analysis of the development of international tourism between Russia and China]. Economic Analysis: Theory and Practice, 16(6), 1127–1139. https://doi.org/10.24891/ea.16.6.1127 [in Russian].

Kiktenko, V. O. (2017). "Odyn poias, odyn shliakh" – hlobalnyi heoekonomichnyi proekt Kytaiu [One Belt, One Road is China’s global geoeconomic project]. Ukraina–Kytai, 2(8). https://sinologist.com.ua/odin-poyas-odin-shlyah-globalnij-geoekonomichnij-proekt-kitayu/ [in Ukrainian].

Komar, N. V. (2015). Faktory turystychnoi pryvablyvosti Kytaiu [Factors of China’s tourist attraction]. Visnyk Asotsiatsii doktoriv filosofii Ukrainy, 1. http://aphd.ua/publication-40/ [in Ukrainian].

Mandryk, I., & Hnedko, K. (2018). Spetsyfika rozvytku turystychnoi sfery Kytaiu [The Specifics of the Development of Tourism in China]. Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. Seriia: Heohrafichni nauky, 10(383). http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/15794/1/27.pdf [in Ukrainian].

Pohlyblenyi ohliad sektoru turyzmu Kytaiu [An in-depth overview of China’s tourism sector]. (2019). http://economy-mk.gov.ua/images/economy/17.Zed/2019/tourism_china.pdf [in Ukrainian].

Research and Markets. (2018, June 2). China Outbound Tourism Market Report 2017–2022: Outbound Tourists Visits, Tourists Market (Spending) & Forecasts. https://www.researchandmarkets.com/reports/4674445/china-outbound-tourism-market-purpose-of-visit [in English].

Romanova, A. A. (2018). Kytaiski turysty – yak priorytetni spozhyvachi ukrainskoho turproduktu [Chinese tourists – as priority consumers of Ukrainian tourism product]. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series "Economics", 1(9), 137–142. https://msu.edu.ua/visn/wp-content/uploads/2018/06/1-9-1-2018-20.pdf [in Ukrainian].

Seminar po upravleniiu otelem i turizmom dlia ukraintcev [Hotel and Tourism Management Workshop for Ukrainians]. (2019). Khainan, Kitai [in Russian].

Shamara, M., & Chetverikova, I. (2017). Suchasnyi stan ta problemy rozvytku turyzmu v Kytai [The current state and problems of tourism development in China]. The Journal of V.N. Karazin Kharkiv National University Series "International Relations. Economics. Country Studies. Tourism", 6, 206–211. https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/10027/9550 [in Ukrainian].

Shapovalova, O. O. (2019). Turyzm mizh Kytaiem ta Ukrainoiu: stalyi rozvytok na perspektyvu [Tourism between China and Ukraine: sustainable development for the future]. Ukraina–Kytai, 15(1). https://sinologist.com.ua/shapovalova-o-o-turyzm-mizh-kytayem-ta-ukrayinoyu-stalyj-rozvytok-na-perspektyvu/ [in Ukrainian].

State Statistics Service of Ukraine. (2019). http://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].

TicketsUA. (2020). Авиабилеты из Киева в Санья от 16295 UAH. https://avia.tickets.ua/direction/kiev/sanya [in Russian].

Tkachuk, L. (2014). Derzhavne rehuliuvannia rozvytku turyzmu u KNR [State regulation of tourism development in China]. Human Geography Journal, 16, 127–130 https://doi.org/10.26565/2076-1333-2014-16-19 [in Ukrainian].

Vlasova, E. N. (2016). Sovremennoe sostoianie i perspektivy razvitiia gostinichnoi industrii v Kitaiskoi Narodnoi Respublike [The current state and prospects of the hotel industry in the People’s Republic of China]. Services in Russia and Abroad, 3(64). https:/doi.org/10.12737/20104 [in Russian].

World Tourism Organization. (2019). Guidelines for Success in the Chinese Outbound Tourism market. https://www.e-unwto.org/doi/book/10.18111/9789284421138 [in English].

World Tourism Organization. (2020). UNWTO World Tourism Barometer and Statistical Annex, January 2020. https://www.e-unwto.org/doi/pdf/10.18111/wtobarometereng.2020.18.1.1 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-30

Як цитувати

Basiuk, D. (2020). Стан і перспективи розвитку українсько-китайського співробітництва у туристичній сфері. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм, 3(1), 46–54. https://doi.org/10.31866/2616-7603.3.1.2020.207495

Номер

Розділ

СТАЛИЙ РОЗВИТОК Й АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СФЕРИ ТУРИЗМУ TA РЕКРЕАЦІЇ