Особливості механізму реалізації туристичного продукту та формування його асортименту на прикладі діяльності турагенції TUI
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7603.2.1.2019.173029Ключові слова:
асортимент туристичного продукту, структура туристичного продукту, пекідж-тур (інклюзив-тур), індивідуальний тур на замовлення, основний та додатковий комплекс послуг, механізм реалізації туристичного продукту, маркетингова політика, сегмент туристичного ринкуАнотація
Стаття присвячена аналізу механізму реалізації туристичного продукту та формування його асортименту на прикладі діяльності Турагенції TUI. Мета роботи полягає у дослідженні особливості механізму реалізації туристичного продукту та формування його асортименту, із встановленням основних складових туристичного продукту, його структуру, основного та додаткового комплексу послуг тощо. Узагальнення особливостей механізму реалізації та формування асортименту туристичного продукту підвищить виробничу діяльність туристичних агентств та полегшить здійснення реалізації (продажу) туристичного продукту менеджерами, агентами з організації туризму в туристичних агентствах.
На прикладі діяльності Турагенції TUI, а TUI є однією з найпотужніших кобрендингових кампаній національного рівня в 2019 році, розглянуто поетапний механізм реалізації туристичного продукту, як-то чотири різнопланові механізми продажу: як пекідж-туру (інклюзив-туру), індивідуального туру на замовлення та туру «під ключ». Обґрунтовано важливість маркетингової політики щодо реалізації туристичного продукту туристичної агенції TUI.Посилання
Bohdanova, Zh.A. (2015). Osoblyvosti diialnosti turoperatoriv i turahentiv: oblikovyi aspekt [Features of tour operators and travel agents: accounting aspect]. Problemy teorii ta metodolohii bukhhalterskoho obliku, kontroliu i analizu, 1(19), 59–64 [in Ukrainian].
Tkachenko, T.I., & Matiushko, A.O. (2019). Obgruntuvannia napriamiv pidvyshchennia efektyvnosti funktsionuvannia rynku turystychnykh posluh Ukrainy v konteksti intehratsiinykh protsesiv [Justification of the directions of increasing the efficiency of functioning of the tourist services market in Ukrainein the context of integration processes]. In Ukraina u svitovykh hlobalizatsiinykh protsesakh: kultura, ekonomika, suspilstvo [Ukraine in global globalization processes: culture, economy, society], Abstracts of Papers Internetional Scientific and Practical Conference (pp. 165–168). Kyiv: Publishing Center of Kyiv National University of Culture and Arts [in Ukrainian].
Tkachenko, T., & Kovalska, L. (2017). Е-tourism, as display of dominant criterion of modern tourism-operating: relevant provisions, tools, use. Chasopys sotsialno-ekonomichnoi heohrafii, 23(2), 19–22. https://doi.org/10.26565/2076-1333-2017-23-03 [in English].
Touristik Union International. (2019). TUI Group. Retrieved from https://www.tuigroup.com/en-en [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Тетяна Ткаченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.