Діяльність туристичних фірм в особливих умовах

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7603.2.2018.154599

Ключові слова:

туристичний бізнес, зовнішня політика, Європейська політика, криза, туристичний екстремізм, надзвичайна ситуація, військовий стан

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблеми функціонування туристичних фірм в особливих умовах, які характеризуються підвищеним ризиком законно-правового регулювання життєздатності певного регіону чи країни в цілому, введенням надзвичайного або військового стану, появою ознак туристичного екстремізму. Українсько-російський конфлікт, який має всі ознаки геополітичного конфлікту, змушує бути готовим туристичні фірми України працювати в умовах надзвичайного стану і військового положення (введеного в Україні за ініціативи президента України і схваленого Верховною Радою України). У зв’язку з цим виникає потреба осмислення «лінії поведінки» в подібних умовах туристичних фірм, власне як туроператорів так і туристичних агентів. Психологічно їх діяльність може стати каталізатором процесів, що відбуваються. Діяльність туристичних фірм – дзеркальне відображення життя країни, регіону, настрою в суспільстві. Від їх упевненого чи панічного стилю продажу туристичних послуг залежить настрій серед пересічних громадян. В той же час, саме туристичні фірми мають в одну із перших черг попереджувати своїх клієнтів про можливі ступені ризику в разі виникнення обставин надзвичайного характеру. Українські туроператори накопичили певний досвід подібних практик відносно періодично нестабільної ситуації в Єгипті, Туреччині, Таїланді. В даній статті робиться спроба зробити акцент на їх діяльність в умовах форс мажорних обставин безпосередньо в самій Україні.

Біографія автора

Viktor Zinchenko, Туристична фірма «Супутник»

Кандидат історичних наук

Посилання

Batynskyi, S. (2014). Rosiiska kvazitsyvilizatsiia: istorychnyi vyklyk dlia Ukrainy i svitu [Russian quasicivilization: a historic challenge for Ukraine and the world]. Drohobych: Posvit [in Ukrainian].

Mearsheimer, J.J. (1993). The case for a Ukrainian nuclear deterrent. Foreign Affairs, 72 (3), 67–80 [in English].

Romaniuk, S. (2017). Turyzm: na uzbichchi derzhavnykh interesiv [Tourism: on the sidelines of state interests]. Ukrainskyi turyzm, 5, 58–61 [in Ukrainian].

Shapovalova, O. (2017). Turystychnyi ekstremizm: yak borotysia? [Tourist extremism: how to fight?]. Ukrainskyi turyzm, 5, 54–57 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Zinchenko, V. (2018). Діяльність туристичних фірм в особливих умовах. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм, (2), 112–117. https://doi.org/10.31866/2616-7603.2.2018.154599

Номер

Розділ

ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС ТА ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ТУРИЗМІ