Кадровий потенціал сфери туризму: стан, виклики та тенденцї розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7603.1.2018.151792Ключові слова:
кадровий потенціал, успішність, професійна діяльність, фахівець-туризмознавець, людські ресурси, конкурентоздатний фахівець, самореалізація, компетентнісний підхід, сфера туризмуАнотація
У статті виокремлено та обґрунтовано стан і тенденції розвитку формування кадрового потенціалу сфери туризму. Доведено, що для оптимізації розвитку конкурентоздатного кадрового потенціалу сфери туризму в Україні потрібно передбачити прогнозування та планування потреби в кадрах, підбір і розстановку кадрів відповідно компетентнісного рівня, створення дієвого кадрового резерву, планування розвитку персоналу, формування і реалізацію мотиваційного компоненту. Охарактеризовано, що ефективна кадрова політика в сфері туризму України має сприяти професійному зростанню фахівців, забезпечуючи самореалізацію та успішність професійної діяльності. Обґрунтовано необхідність ініціативних, компетентних кадрів, з новим стилем мислення та баченням перспективи розвитку туристичного середовища, які володіють демократичними методами управління, здатність діяти в сучасних умовах суспільного розвитку, бути відкритими до впровадження відповідних новацій, що забезпечить формування конкурентоздатного кадрового потенціалу в умовах пошуку нової парадигми в сфері туризму в Україні. На основі отриманих результатів дослідження розроблено низку практичних рекомендацій з метою впровадження та реалізації ефективного управління кадровим ресурсом туристичного підприємства в Україні.Посилання
About the approval of the Tourism Development and Resorts Strategy for the period up to 2026. (2017). The CMU Order dated March 16, 2017, No. 1681-p. Retrieved from https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249826501 [in Ukrainian].
Armstrong, M. (2004). Practice of Human Resources Management. (8th ed.). St. Petersburg: Peter [in Russian].
Armstrong, M. (2014). Practice of Human Resources Management. St. Petersburg: Peter [in Russian].
Busel, V.T. (Ed.) (2005). Great explanatory dictionary of contemporary Ukrainian language (with additional and additional materials). Kyiv: VTF Perun [in Ukrainian].
Connov, M., & Pokora, J., (2007). Coaching and Mentoring at work: Developing Effective Practice, Open University Press, UK [in English].
Dutta, S., Lanvin, B., & Wunsch-Vincent, S., (Eds.) (2017). The Global Innovation Index 2017. Innovation Feeding the World. Retrieved from https://www.globalinnovationindex.org/gii-2017-report [in English].
Ermakova, I.G., & Golub, N.B. (Eds.) (2012). Competency Approach in Continuing Education. [Collective monograph]. Donetsk: Kashtan [in Ukrainian].
Ivanova, S. (2008). Development of staff potential: Professional competence, leadership, communication. Moscow: Alpina Biznes Buks [in Russian].
Mitina, L.M. (2002). Psychology of the Development of Personality Competitiveness. Moscow: MPSI [in Russian].
Publіc admіnіstratіon after "New publіc management". (2010). Organіsatіon for economic co-operatіon and development. Paris: OECD publishing [in English].
Publіc admіnіstratіon after "New publіc management". (2016). Organіsatіon for economic co-operatіon and development. Paris: OECD publishing [in English].
Radum, V.V. (Ed.) (2004). Sociological and Pedagogical Dictionary. Kyiv: EksOb [in Ukrainian].
Zubkov, M.G., & Muller, V.K. (2012). Contemporary English-Ukrainian and Ukrainian-English dictionary. Kharkiv: Shkola [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Христина Плецан
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.