Сучасні глобалізаційні процеси в халяль-індустрії як чинник розвитку міжнародного халяль-туризму
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7603.1.2018.150236Ключові слова:
халяль-туризм, глобалізаційні процеси в міжнародному туризмі, маркетингові стратегії в халяль-туризміАнотація
Світові аналітики ринкової економіки давно визначили халяль-туризм переконливим фактом, хоча це поняття з’явилося нещодавно. Запаси нафти в країнах Близького Сходу, стрімке зростання в банківській сфері та інших галузях економіки призвели до того, що забезпечені мусульмани подорожують світом і готові платити за якісний сервіс, який відповідає нормам шаріату. Тому туристичний бізнес не може ігнорувати цю групу клієнтів. Халяль-туризм являє собою швидко зростаючий сектор туристичного ринку, і в зв’язку зі збільшенням чисельності туристів- мусульман, які обирають напрямки з відповідними зручностями, все більше готельних мереж починають пропонувати послуги в цьому секторі ринку. Власники готелів і туроператори в усьому світі докладають значних зусиль, в тому, щоб йти в ногу зі змінами і знайти своє місце в цьому зростаючому секторі ринку послуг з маркуванням «халяль». Мета статті – визначення сучасних тенденції в халяль-індустрії та перспектив розвитку халяль-туризму як інноваційного напрямку міжнародного туризму в умовах глобалізації. Досліджено концепцію халяль-туризму разом з компонентами, які становлять галузь; обговорюються можливості та виклики у розробці та маркетингу ісламського туризму; подано аналіз маркетингових стратегій на ринку халяль-туризму та визначено перспективи розвитку халяль-туризму як глобалізаційного процесу в міжнародному туризмі.Посилання
Alavi, J., & Yasin, M.M. (2000). Iran’s tourism potential and market realities: An empirical approach to closing the gap. Journal of Travel and Tourism Marketing, vol. 9, issue 3. doi: https://doi.org/10.1300/J073v09n03_01 [in English].
Antonenko, V.S. (2017a). Doslidzhennia suchasnykh protsesiv ta tendentsii v khalial-turyzmi [Research of modern processes and trends in halal tourism]. Aktualnyie nauchnyie issledovaniya v sovremennom mire, issue 12 (32), pt. 5, 66–71 [in Ukrainian].
Antonenko, V.S. (2017b). Problemy bezpeky v podiievomu turyzmi ta palomnytstvi [Security issues in event tourism and pilgrimage]. Aktualnyie nauchnyie issledovaniya v sovremennom mire, issue 10 (30), pt. 7, 76–80 [in Ukrainian].
Battour, M.M., Ismail, M.N., & Battor, M. (2010). Toward a Halal tourism market. Tourism Research, 15 (4), 461-470. doi: https://doi.org/10.3727/108354210X12864727453304 [in English].
Bon, M., & Hussain, M. (2010). Halal food and tourism: Prospects and Challenges. In N. Scott & J. Jafari (Eds.), Tourism in the Muslim World: Bridging Tourism Theory and Practice.Bingley, UK: Emerald Group Publishing [in English].
Din, K. (1989). Islam and tourism: Patterns, issues and adoption. Annals of Tourism Research, 35, 542–563 [in English]. doi: https://doi.org/10.1016/0160-7383(89)90008-X
Global Islamic Finance Report: GIFR 2017. (2017).London: Edbiz Consulting [in English].
HalalBooking (n.d.). Halal-friendly holidays worldwide. Retrieved from https://ru.halalbooking.com./ [in English].
Kamali, M.H. (2012). Tourism and the Halal Industry: A Global Shariah Perspective. Islam and Civilisational Renewal, vol. 3, no. 3, 455–473 [in English].
Mukhtar, A., & Butt, M.M. (2012). Intention to choose Halal products: the role of religiosity. Journal of Islamic Marketing, vol. 3, issue 2, 108-120. doi: https://doi.org/10.1108/17590831211232519 [in English].
The World Tourism Organization (n.d.). UNWTO: World Tourism Organization. Retrieved from http://www2.unwto.org/ [in English].
Thomson Reuters & Dinar Standard. (2015). State of the Global Islamic Economy Report 2015/16.New York City: Thomson Reuters and Dinar Standard [in English].
Tourism statistic 2017. (2018). The Saudi Commission for Tourism & Antiquities [in English].
Wan-Hassan, W.M. & Hall, C.M. (2003). The Demand for Halal Food Among Muslim Travellers in New Zealand. In C.M. Hall, L. Sharples, R. Mitchell, B. Cambourne & N. Macionis (Eds.), Food Tourism Around the World: Developments, Management and Markets (pp. 81–101). Oxford: Butterworth-Heinemann [in English]. doi: http://dx.doi.org/10.1016/B978-0-7506-5503-3.50007-5 [in English].
Weidenfeld, A. (2006). Religious needs in the hospitality industry. Tourism and Hospitality Research, 6 (2). doi: https://doi.org/10.1057/palgrave.thr.6040052 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Володимир Антоненко, Володимир Хуткий
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.