Сучасні глобалізаційні процеси в халяль-індустрії як чинник розвитку міжнародного халяль-туризму

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-7603.1.2018.150236

Ключові слова:

халяль-туризм, глобалізаційні процеси в міжнародному туризмі, маркетингові стратегії в халяль-туризмі

Анотація

Світові аналітики ринкової економіки давно визначили  халяль-туризм переконливим фактом, хоча це поняття з’явилося нещодавно. Запаси нафти в країнах Близького Сходу, стрімке зростання в банківській сфері та інших галузях економіки призвели до того, що забезпечені мусульмани подорожують світом і готові платити за якісний сервіс, який відповідає нормам шаріату. Тому туристичний бізнес не може ігнорувати цю групу клієнтів. Халяль-туризм являє собою швидко зростаючий сектор туристичного ринку, і в зв’язку зі збільшенням чисельності туристів- мусульман, які обирають напрямки з відповідними зручностями, все більше готельних мереж починають пропонувати послуги в цьому секторі ринку. Власники готелів і туроператори в усьому світі докладають значних зусиль, в тому, щоб йти в ногу зі змінами і знайти своє місце в цьому зростаючому секторі ринку послуг з маркуванням «халяль». Мета статті – визначення сучасних тенденції  в халяль-індустрії та перспектив розвитку халяль-туризму як інноваційного напрямку міжнародного туризму в умовах глобалізації. Досліджено концепцію халяль-туризму разом з компонентами, які становлять галузь;  обговорюються  можливості та виклики у розробці та маркетингу ісламського туризму; подано аналіз маркетингових стратегій на ринку халяль-туризму та визначено перспективи розвитку халяль-туризму як глобалізаційного процесу в міжнародному туризмі.

Біографії авторів

Volodymyr Antonenko, Київський національний університет культури і мистецтв

Доктор географічних наук, професор

Volodymyr Khutkyi, Київський університет культури

Аспірант

Посилання

Alavi, J., & Yasin, M.M. (2000). Iran’s tourism potential and market realities: An empirical approach to closing the gap. Journal of Travel and Tourism Marketing, vol. 9, issue 3. doi: https://doi.org/10.1300/J073v09n03_01 [in English].

Antonenko, V.S. (2017a). Doslidzhennia suchasnykh protsesiv ta tendentsii v khalial-turyzmi [Research of modern processes and trends in halal tourism]. Aktualnyie nauchnyie issledovaniya v sovremennom mire, issue 12 (32), pt. 5, 66–71 [in Ukrainian].

Antonenko, V.S. (2017b). Problemy bezpeky v podiievomu turyzmi ta palomnytstvi [Security issues in event tourism and pilgrimage]. Aktualnyie nauchnyie issledovaniya v sovremennom mire, issue 10 (30), pt. 7, 76–80 [in Ukrainian].

Battour, M.M., Ismail, M.N., & Battor, M. (2010). Toward a Halal tourism market. Tourism Research, 15 (4), 461-470. doi: https://doi.org/10.3727/108354210X12864727453304 [in English].

Bon, M., & Hussain, M. (2010). Halal food and tourism: Prospects and Challenges. In N. Scott & J. Jafari (Eds.), Tourism in the Muslim World: Bridging Tourism Theory and Practice.Bingley, UK: Emerald Group Publishing [in English].

Din, K. (1989). Islam and tourism: Patterns, issues and adoption. Annals of Tourism Research, 35, 542–563 [in English]. doi: https://doi.org/10.1016/0160-7383(89)90008-X

Global Islamic Finance Report: GIFR 2017. (2017).London: Edbiz Consulting [in English].

HalalBooking (n.d.). Halal-friendly holidays worldwide. Retrieved from https://ru.halalbooking.com./ [in English].

Kamali, M.H. (2012). Tourism and the Halal Industry: A Global Shariah Perspective. Islam and Civilisational Renewal, vol. 3, no. 3, 455–473 [in English].

Mukhtar, A., & Butt, M.M. (2012). Intention to choose Halal products: the role of religiosity. Journal of Islamic Marketing, vol. 3, issue 2, 108-120. doi: https://doi.org/10.1108/17590831211232519 [in English].

The World Tourism Organization (n.d.). UNWTO: World Tourism Organization. Retrieved from http://www2.unwto.org/ [in English].

Thomson Reuters & Dinar Standard. (2015). State of the Global Islamic Economy Report 2015/16.New York City: Thomson Reuters and Dinar Standard [in English].

Tourism statistic 2017. (2018). The Saudi Commission for Tourism & Antiquities [in English].

Wan-Hassan, W.M. & Hall, C.M. (2003). The Demand for Halal Food Among Muslim Travellers in New Zealand. In C.M. Hall, L. Sharples, R. Mitchell, B. Cambourne & N. Macionis (Eds.), Food Tourism Around the World: Developments, Management and Markets (pp. 81–101). Oxford: Butterworth-Heinemann [in English]. doi: http://dx.doi.org/10.1016/B978-0-7506-5503-3.50007-5 [in English].

Weidenfeld, A. (2006). Religious needs in the hospitality industry. Tourism and Hospitality Research, 6 (2). doi: https://doi.org/10.1057/palgrave.thr.6040052 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-29

Як цитувати

Antonenko, V., & Khutkyi, V. (2018). Сучасні глобалізаційні процеси в халяль-індустрії як чинник розвитку міжнародного халяль-туризму. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Туризм, (1), 84–95. https://doi.org/10.31866/2616-7603.1.2018.150236

Номер

Розділ

ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС ТА ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ТУРИЗМІ